Klienditugi
Peale LIISA kasutuselevõttu sõlmime tervishoiuteenuse osutajaga tarkvara tugilepingu, mille raames toimub edaspidine koostöö tarkvara hooldus-, tugi- ja arendusteenuse osutamisel.
Tarkvara tugileping sisaldab:
-
- tarkvara litsentsi hooldus
- tarkvara tugiteenus
- raviasutuse poolsete kontaktisikute/peakasutajate konsulteerimine tarkvara kasutamise ja administreerimise küsimustes ning kriitilistest vigadest teavitamine tööpäeviti 9:00 – 17:00 kasutajatoe telefonil +372 659 5039
- mittekriitilistest tarkvara vigadest, tõrgetest või probleemidest LIISA klienditoe teavitamine toimub e-postiga liisatugi@medisoft.ee
- LIISA klienditoe teavitamine tarkvara tõrgetest toimub tugilepingus fikseeritud raviasutuse kontaktisikute/peakasutajate poolt
- LIISA apteegiga seonduvatest küsimustest või probleemidest teavitamine aadressil apteektugi@medisoft.ee
- seadusandluse muudatustest tulenevate Tarkvara pisimuudatuste ja -uuenduste realiseerimine
- tarkvara töös ilmnevate vigade kõrvaldamine
- tarkvara kasutajajuhendite hoidmine ajakohasena
- isikuandmete konfidentsiaalsuse nõude täitmine
- vajadusel ka toe osutamine kaughalduse abil
Infosüsteemi LIISA osas abistavad teid:
VÕTA ÜHENDUST KLIENDITOEGA
liisatugi, liisatugi@medisoft.ee, apteegitugi, apteektugi@medisoft.ee, 6595039, Ly Uibopuu, Tõnu Tiivas, Rauno Kenk, Merit Dixon, Margit Jürgenson